Meer en meer focus dient te liggen op “user experience” in de breedste zin van het woord. Goed en snel je -potentiële- klanten informeren zonder lappen tekst te gebruiken is een hele kunst. Afbeeldingen kunnen daarbij helpen, uitstekende navigatie ook. Ga niet in tegen de heersende regels op dat vlak. Je klanten spenderen 99,9% van hun tijd op andere websites waar de navigatie op een bepaalde inmiddels “standaard” manier is geregeld. Wijk daarom niet te veel af van die norm voor een goede “user experience”. Dit geldt eigenlijk ook voor andere elementen zoals links op je site, wat je boven of onder de “vouw`’ zet op je site, hoe je omgaat met aanklikbare afbeeldingen etc. Bezoekers beslissen in seconden of ze door zullen gaan naar een volgend level. Hoe belangrijke boodschappen niet achter. Je website is geen romantiek maar speed-dating!
Responsive websites betekent dat bezoekers je op alle soorten schermen goed moeten kunnen vinden en dat de ervaringen op die site optimaal moeten zijn. Dus of je nu op een laptop scherm, een i-pad scherm of een smartphone kijkt, de manier waarop je informatie wordt gepresenteerd, moet aansluiten bij de grootte en mogelijkheden van dat scherm. In sommige gevallen betekent dat dat ook de inhoud moet worden aangepast naar mobiel gebruik, grotere knoppen en invulvelden, minder poespas. Veel werk? Ja maar meer dan 44% van alle bezoek komt inmiddels van mobiele apparaten dus wel de moeite waard!

je kunt drie dingen doen: Of je kunt aandacht kopen via advertenties (paid media), of je kunt om aandacht smeken via de media (PR-earned) en hopen op een goede “vertaling” van je boodschap en goede timing, of je kunt zelf waardevolle aandacht creëren door content die mensen waarderen en delen (owned media). In feite is iedereen in staat om “uitgever” te worden. Weliswaar niet via bladen, kranten of televisie maar via andere veel bezochte kanalen zoals twitter, Facebook, social influencers en natuurlijk je eigen website en/of bedrijfs blog. Je kunt interviews publiceren of case studies, zelf een onderzoek houden of een enquete. het hele spel van content uitzetten om mensen naar je site te “lokken” heet content marketing.

Content marketing is belangrijker dan ooit want door de vele massa communicatie van de jaren 80 en 90 zijn mensen een reclame-immuun geworden en al helemaal niet meer gediend van ongevraagde inbreuken op hun leefwereld door middel van spam en/of koude acquisitie. Dat kan anno 2017 echt beter! Hoe dan zul je je afvragen? Ik weet niet waar ik moet beginnen…

Wat je vooral NIET moet doen is dingen doen OM het doen. De “check mentaliteit”. Check, Check Check, afvinken dus. We hebben een Facebook pagina : Check. We hebben een Twitter account: Check. Dan heb je dat wel maar als je er niet mee communiceert is het eigenlijk zinloos en kan het zelfs tegen je werken! Je zult dus eerst moeten onderzoeken WAAROM je dingen doet. Dan pas kun je je afvragen WAT je zou kunnen/moeten communiceren en naar WIE en dan pas kom je toe aan de HOE vraag. Hoe ondersteunen wij de klant op elke stap van zijn BUYER JOURNEY met welke informatie op welk platform.

Als je meer wilt weten over deze onderwerpen kijk dan eens naar onderstaande video’s:

Waarom: Simon Sinek “Start with WHY”

Wie / Buyer Journey:

De kracht van bewegend beeld dient nooit onderschat te worden. Door de enorme informatietoename “vlucht” je geest als het ware naar bewegend beeld omdat dat snel informeert en weinig energie kost om te consumeren. Niet voor niets is Youtube ongekend populair en neemt vloggen als expressievorm een enorme vlucht. De manier waarop moet ook niet onderschat worden. Het vergt een uitstekende voorbereiding en executie waarbij veel technische aspecten en de invloed van goede apparatuur aan het licht komen. Wij hebben de specialisten die dit gehele traject met je kunnen doorlopen en uitwerken. Zodat de boodschap helder in beeld komt.

Click2Grow en het populaire social influencers platform Bloguniversity.nl zijn nauw met elkaar verbonden. Daarmee kunnen we je toegang geven tot honderden bloggers en vloggers met elk hun eigen bereik en specialiteit.

De best bezochte plek van uw website kan beter! 

Biografie pagina’s worden bijzonder goed bezocht en gelezen zo blijkt uit veel onderzoeken.  Vaak lezen we wat iemand doet, hoe lang diegene dat al doet, hoeveel successen zijn behaald en dat het gaat om een zeer competente medewerker. Maar de belangrijkste vraag; Waarom doet diegene wat diegene doet? blijft onbeantwoord. Zonde denken wij want juist daar is de klant naar op zoek. 

Wat advocaten kunnen leren van consumenten marketing 

Waar consumenten marketing veelvuldig gebruik maakt van emotie en het aspiratieniveau van hun potentiële klanten (hoe hoog leg jij de lat?) is het DNA van advocaten vooral fact-based. Echter online marketing is geen betoog in de rechtszaal of presentatie van argumenten het is speed-dating! 

You cannot bore your customers into buying…

Ellenlange teksten, borstklopperij en opsommingen maken het lezen van veel advocaten websites er niet leuker op.  Bovendien verschaft het de potentiële klant gaan redenen waarom je juist met u in gesprek moeten gaan. Lees hoe het ook kan. 

Middelen waarmee je nieuwe klanten trekt

Responsive websites

Responsive website die op elk type apparaat en beeldgrootte is aangepast naar een optimaal gebruiksgemak en informatie niveau.

Online adverteren SEA

Veel -kleine ondernemers zijn teleurgesteld over Google AdWords, toch heeft deze advertentievorm inmiddels de tv bestedingen ingehaald. Wij dichten dit “gat” in ervaring door kennis van het medium en haar toepassingen. Zodat AdWords ook voor jou winstgevend zal worden.

Zoekmachine optimalisatie SEO

Veel zoekmachines kijken verder dan de juiste keywords. Het is een intrigerend samenspel van de juiste techniek (laadtijd, code, gebruik van tekst), links van en naar je site, de populariteit van je website en goede content.

Video producties

Video is als geen ander in staat om groepen te bereiken die anders moeilijk bereikt zouden kunnen worden., ingewikkelde boodschappen makkelijker te maken en je “verhaal” te vertellen.